Tak Berjaya? Salahkan Diri Sendiri :)

Memang ringkas je post saya malam ni, pesanan yang saya nak sampaikan ikhlas dari lubuk hati setelah berkecimpung dalam dunia Online Biz ini... dan berjumpa dengan macam-macam orang..tak kira apa pun sebenarnya Bisnes yang kita buat...




Jika kita tak berjaya, janganlah kita nak tutup ketidakberjayaan kita dengan menuding orang lain yang salah, cara orang tu tak betul... sedangkan sebenarnya kita yang memberi ruang diri kita mencuri impian kita.. kita yang mencipta seribu satu alasan utk menutup ketidakberjayaan itu... 

Kita yang tidak boleh menerima diri tidak berjaya.. sebagaimana orang lain boleh BERJAYA...

Simple je kan...

Selamat Maju Jaya dalam apa jua yang anda lakukan!

Love you all!

Iffah Anuar
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 comments:

Post a Comment